Girl, you got your man

Nu har jag hamnat i Vingåker efter dagens tripp till Norrköping.
Blev en kavaj inhandlat. Valde mellan två ganska lika, en dubbelt så dyr som den andra. självklart vart det den dyra, vad annars liksom? Nej, nu ska vi inte vara sådana. Men den kändes mycket rejälare och hade snyggare sömmar, så, den blev det. Men man får ju ångra sig så vi får helt enkelt se, men jag tror att jag tycker om den.

Annars så sitter jag här och glor in i datorn, J åkte och tränade och tydligen har alla tv-apparater här i området lagt av!? man undrar ju. Så det är bara och le o se glad ut osv. Tur att datorn finns, vad skulle jag annars göra?


Lite sådär lagom fräsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0