Godnatt

Har skrivit sju inlägg idag om jag inte såg helt fel, det ena ointressantare än det andra. Men ändå sju inlägg det är inte illa för och vara mig. det här blir ju tillochmed åttonde.
Har bestämt mig för att göra historiaprovet på fredag iallafall, så ska nog gå och lägga mig och läsa lite snart.  Jag vill inte men jag måste måste måste. Så det blir sjukhuset imorgon, gå runt 9 kanske!? kommer säkert sluta med att jag går 10, när nästa lektion egentligen börjar. men nej, det får inte hända. Kommer ta år och dar och gå dit, såna här tillfällen an önskar att man hade ett eget jetplan, men icke!
Jaja, jag säger god natt med det här inlägget, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0