rackigt värre

Okej, ta hänsyn till att jag är Sveriges tröttaste schleetnaste människa idag. Det gick bra fram  till tre någon gång, jag kände mig jäkligt pigg trotts att jag inte sovit många timmar alls. Men sen gick det bara nerför..
Under dem timmarna jag var pigg hann jag med lite iallafall, jag duschade och gjorde mig iordning, gårdagens lockar i håret fick dock vara kvar. Jag åkte med mamma och yyster upp till Intersport osv. Blev en hårspray och en väska för min del. Väska för att slippa gå med min jävla dataväska i skolan, känns inte allt för party. Om väskan behålls det vet man inte, men antagligen då den är bra för att man får plats med annat än bara datahelvetet i den också. tummen upp! En vit adidasväska var det iallafall, den får nog agera ny dataväska åt mig.
Efter det hann vi i stort sett bara hem innan Sofie var rastlös igen så då åkte vi ner till Mormor och Morfar och fikade, muy bien, eller nått. Gott iallafall. Sen åkte vi förbi och hyrde film, The proposal vart det. Jag bäddade ner mig i soffan under min jävligt skönaste filt och såg ungefär en timme av filmen, tyckte det var ganska bra av mig. men sen tog tröttheten över och jag somnade och är fortfarande så jävla trött så jag ramlar ihop snart. och det värsta är att jag måste duscha!? hur mycket suger inte det. Sen halv 9 är det en annan del av köping, INTE MISSA!
Nej, nu ska jag krypa till duschen, eller så slår jag ner huvudet och somnar igen och duschen får bli ett senare problem, men huuur jobbigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0