Sleeping sheep

Imorgon är sista lediga dagen, helt sjukt vad fort lovet har gått, har knappt hunnit sova. Kommer vara dyngtrött på måndag. Känns som jag ligger hundrafjorton timmar efter med sömnen trotts att jag inte gjort ett skit. Anledningen är alarm varje morgon. O tro inte att det är jag som är dum o ställer alarm på ett lov när det iaf inte är något speciellt jag ska göra, nej där går gränsen. Grejen är den att boven som ställer alarmet vaknar till stänger av alarmet och sen somnar om på 1,5 sekunder (varför ens ställ klocka då!?) medans jag stackrs krake har allvarliga problem med att somna om, det går liksom inte hur jävla trött jag än är. Det är en sak jag är dålig på, men undantag på skoldagar såklart. Då är det busenkelt o trycka snooze, somna om, trycka snooze, somna om osv osv. Vad är felet på mig? Iallafall så har jag lagt mig nu hut därför, för att få några timmars sömn, för på kvällen, dåå är jag bra på o sova! Phuu skrivit allt på phonen, börjar få kramp. Så säger godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0