sugar sugar

Efter skolan blev det att handla med mamma, det första som var i våran vagn var 2 kexchoklad, 2 semlor och 6 chokladaskar (dock ska vi inte äta alla) sen dök lite mat ner och sen bigpack med glass. Vi är nyttiga min mor och jag, muccchoo nyttiga.

Nu har jag nyss varit och tränat fotboll, riktigt skönt var det förutom att det var lite kallt i början och nu bränner det på mina öron.
Nyss började jag skaka som jag gjort 2 gånger tidigare, en gång på handbollscup och en gång på fotbollsträningsläger, börjar sticka i hela ansiktet och varenda kroppsdel börjar skaka på mig och huvudet snurrar. Nått jäkla sockerfall(!?) för att jag gör av med så jäkla mycket när jag tränar, jordens bästa förbränning typ. Dock vart det inte så allvarligt nu utan jag hann trycka i mig första bästa sockerkicken som i det här fallet vart läsk och pepprkaka. tummen upp! Tur att jag inte ramlade ihop på golvet iallafall, bara jag hemma, hehe. Jag måste nog börja gå runt med dextrosol i bakfickan, haha. Annars kommer jag snart bli kallad ticksmongo..

Nu ska jag duscha och sen äta massor och fika med semla till efterrätt, egentligen är jag inte så förtjust i semla men vad gör man inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0