sweet dreams?

Hahah sjukaste natten med en miljon drömmar, jag lovar.
En gång i natt vaknade jag av att jag själv skrek "MAAAAMMMAAAAAAAAA!" Jag skrek alltså så högt så att jag själv vaknade. Hur sjukt är inte det? Jag drömde att mamma gick framför mig och väntade inte på mig. Jag ropade "mammaa" hon hörde inte. Jag ropade lite högre "mammaaaaaaaa", hon hörde inte. Så då tänkte jag där i drömmen att nu ska jag fan skrika allt jag kan. Och det gjorde jag, inte bara i drömmen utan jag skrek på riktigt, allt vad jag kunde. Mitt högsta skrik. Haha väckte nog upp hela huset. J vart livrädd och flög till iallafall, och det kan jag förstå.

Det hjälpte inte att lägga sig ganska skapligt igår, sovit som en påse nötter, idag är jag tröttast. Förkylningen vill inte heller ge sig, den har släppt lite men idag vaknade jag upp med mer halsont istället, man tackar. Så idag ska jag vara ta det lugnt så jag är piggaste mörten imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0