U got me good

Jag måste sluta tänka, jag orkar inte ha mer ont i huvudet..
Men hur fan gör man för att sluta tänka? Antagligen inte sitter ensam och lyssnar på musik iallafall, typ värdelösaste man kan göra antar jag, men jag gör det iallafall av någon dum anledning. jag är galet sugen på och göra nått galet kul, vad vet jag dock inte.
Jag fick precis en down, allt känns meningslöst, allt känns tråkigt, allt känns piss. Jag skulle åkt på träningen, jag tänkte vara duktig och hoppa den för att kanske få nått plugg gjort. Men jag hade verkligen behövt träna, det får en på andra tankar. Jag orkar inte sitta stiiiiiilllllllllll
Nu ska jag duscha, det är ju..kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0