Baby I can feel your halo

Eftersom att jag bor så nära backavallen så har jag dem senaste träningarna gått dit i fotbollsskor, det måste vara jordens dummaste grej med tanke på att jag istort sett har halkat mig fram. Idag fick jag till en rejäl halkning och det var inte många millisekunder ifrån att jag for i backen, det hade inte varit skönt. Får tacka min reaktionsförmåga för det, tack!

Nu sitter jag nyduschad under min skönaste underbaraste filt och kollar på OS, slalom för damer, är Anja om ett tag tror jag, vågar knappt kolla på henne efter kraschen som var igår dock. Trött som en gris är jag också, vart ingen powernap förut och nu har jag kört jobbigaste fotbollsträningen på det också, men inte är jag bitter för det inte. Jag gillar och springa skiten ur mig.
Nu tänker jag fortsätta sitta här och mysa under min filt och ha det allmänt bra och njuta av att vi får lov imorgon!
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0