When I fall asleep

Att vakna och ha ont i halsen och sen se att det är -25 grader ute, det får mig att känna att idag tänker inte jag gå utanför dörren. Och det bästa då är - Jag behöver inte gå utanför dörren för jag har lov lov lov! Så idag kommer jag ligga under 3 filtar (det är ca -15 i vårt vardagsrum) och sen ska jag kolla på One Tree Hill och bara ha det bra, det enda som saknas är nått gott och tugga på, men att gå ut för att köpa godis känns inte som nått måste så endera får jag ligga och skaka p.g.a sockerbrist eller så får jag helt enkelt baka något smarrigt. Det återstår att se.

Till lunch ska jag iallafall äta pasta och falukorv, exklusivt och jävligt gott, jag vet! grejen är den att jag älskar coop för när vi handlade där hittade jag mina älskade fjärilsmakaroner, dem slår allt med hästlängder och finns ingenstans, ja förutom på coop då. tack coop.

Nu tänker jag mysa under mysfilten, Puss

Sny-g-g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0