-

Sovit som en påse skridskor även i natt, fast jag har sovit mycket mer än igår natt så jag ska väl inte klaga. Grejen är den bara att jag vaknat upp av massa dumma drömmar. Som jag precis nu glömde bort, jag kom ihåg dem när jag vaknade. Jaja, det är väl ingen som bryr sig iallafall!? nej tänkte väl de.
Idag står lektion, lunch och prov på schemat, det suger ju lite, eller ja ganska mycket. hoppas nån vill lära mig allt dem kan till provet på lunchen, snela? Religionprov, Islam är ju sådär lagom kul.
Sen är det äntligen helg, jag hoppas jag får göra allt jag vill den här helgen, men det vet man aldrig.
Ikväll vill jag iallafall ha kul med mina frääänds, så det hoppas jag att jag får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0