21.12

Nästan en hel skovecka har gått och en hel helg. känns förjääävligt. för imorgon börjar en ny skolvecka. Men, veckan som var gick otroligt fort, ska resten av terminen gå så fort dröjer det inte lång tid till studenten. 

Nyligen kolla i en annan del av köping, jag fullkomligt älskar det programmet, dom är förjävla sköna :)

Igår var det bio som gällde, såg snabba cash och jag tycker att den var bra! dem som läst boken innan tycker nog att den var sådär då mycket som stog i boken inte var med på filmen, men eftersom jag inte läst boken tyckte jag att den var great.
Det enda som inte var grejt var att vi kollade på den vid 23.00 och den var ca.2 h tror jag så det var lite kämpigt o hålla ögonen öppna, men det gick. När ögonlocken åkte igen tröck jag in lite läsk, popcorn eller choklad i munnen, det funkar alltid!

Förut idag var vi en sväng till Norrköping och hälsade på syster som flyttat dit. Hon hade bakat 7 eller 8 olika saker till fikan, kladdkaka, två olika muffins, chokladbollar, jättegoda choklad/havrekakor osv. Så det tröck jag i mig, det vart som dagens lunch, så jag åt lite extra. tummen upp!

Näe, hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0