onsday

Onsdag idag, fan vad fort dagarna går, mindre än en vecka kvar till skolan börjar!? sista terminen? hur läskigt?
Men oj vad jag hoppas och tror på en rolig termin med mycket roligheter, man tar ju bara studenten en gång trotts allt.

Har en hel del plugg jag borde gjort för läänge sen!? vad händer Emma? jag måste nog lägga på ett koll så jag hänger med och inte sitter där sista veckan och pluggar när alla andra festar och har roligt, det om nått håller inte..
Kanske får bli lite idag, fast det suger och plugga på lov, antagligen sitter jag typ måndagkväll innan skolan börjar och suckar över mig själv att jag inte tagit tag i någonting.

Jag skulle behöva köpa hårfärg idag, men mamma vill inte skjutsa mig? hm. jäävligt taskigt om ni frågar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0