Pusher

Huuur jävla jobbigt som helst och släpa runt på den här jävla macen hela jävla dagarna. (För o svära extra mycket) o hur kul att gå med dataväska i skolan, min stoora väska gick sönder i fredags, såklart. MEN.. det här är ingen rumba. Nej, men jag love den så det överväger, det är väl värt och skäpa på den kanske. Det jobbiga egentligen är o gå mellan skolorna och matsalen. Hoppas vi får hemklassrum på city och har alla lektioner där och en personlig pizzabagare och hemkörare som leverarar pizza varje dag, det mina vänner, det skulle göra mig lycklig. Fast han får gärna variera lite och laga annan mat också, men, ni fattar poängen huh!?
jättepassande bild, tack jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0