va saru saru

Inte blivit några updates sen i lördags, de har helt enkelt berott på att jag inte varit hemma. svårare än så äre inte. O är man ingen storbloggare som jag är, då borde man ju kunna göra så!? ingen som lider av det liksom..

Iallafall så har jag mest tagit det lugnt men igår var vi även till marieberg köpcentrum, där brandlarmet gick, när jag stog vrålhungrig i mc donalds kön och det precis var min tur att beställa, bra tajming, tack! Det brann iallafall inte, som nog alla förstod!

nu kom jag iallafall nyss hem ifrån vingåker, och nu vet jag inte vad jag ska göra. hur kul? nej precis, inte alls kul. Mamma ligger och sover i soffan och jag sitter här albymyself liksom. svintrist!
Är träning ikväll tror jag men hur sugen är jag på och ta mig till sandbäcken klockan 8 ikväll för att träna!? Nej precis, inte alls sugen.
Jag har inte tränat på evigheter känns det som, fettet börjar flöda och snart kommer benen på sängen vika sig när jag lägger mig där, det är då mina vänner, det är då man börjar träna!
Nej, jag ska nog faktiskt ta mig till gymet, lugnt och skönt där, det är nog sån träning jag behöver nu, jag orkar inte vara social.

det blir grymt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0