-

Jag är trött och har en ömmande, jätteond cprygg. Det suger lite. Jag klarar inte av att gå o stå hela dagarna, min rygg kommer gå av snart. Annars rullade dagen på ganska bra, slutade cirkus tjugo över fem. Och jag hade endel och göra, vilket jag tackar för. Jag hatar att gå runt hela dagarna och göra nada. Så har mina andra praktikplatser varit. Nog för att det var endel dötid idag med. Men det är ju lite roligare att gå runt och kolla på sportkläder än att kolla på tantkläder eller på gamla flingor. På tal om flingor så vart dagens lunch en drickyoghurt, en torr bröbit och en pingvinstång. Som hittat. Imorgon måste jag ta med matlåda, annars svälter jag.
O på tal om svälta så ska jag äta massa mat nu, sen duscha, kanske lägga en liten ansiktsmask som jag inhandlade under lunchen och sen lägga mig i soffan och bara vara och antagligen somna. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0