snöhelvete

Snöoväder!? man tackar ja. eller nej. fan jag vill inte ha mer snö nu. DET RÄCKER. OKEJ? Morgonens promenad till skolan var lätt den värsta någonsin, snön for rakt emot mig, jag hade verkligen inte vinden på min sida. Bara smatrade i ansiktet. att det sen var både is och slask på backen gjorde ju inte saken bättre. Jag har halkat runt hela dagen som bambi på hal is. Ska vara glad över att jag inte brytit några ben idag alltså. Att vinden sen hade vänt när jag skulle gå hem och flög emot mig även då, behövde jag ens nämna det? nej precis.

Dagens goda gärning: Hjälpte en man i el-rulstol som kört fast i snöslasket. Duktig emma!

Tummen ner till snöoväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0