over and out

Idag funderade jag seriöst på att hänga mig i en bandyklubba på praktiken, eller kanske knyta ihop massa skosnören för att sen hänga mig i dem. Dock blev det aldrig så, men det var nära vill jag lova. Gick omkring från 10 till 5 och gjorde absolut ingenting. gick runt runt på intersport, i en och samma butik i 6 jäävla timmar. Var en massa folk idag då det var halva reapriset så det var bara allmänt stökigt och all personal hade fullt upp med kassa osv. Så jag hittade på mina egna arbetsuppgifter den här dagen. Typ knöt skosnören och satte om alla byxor på galgarna så att dem satt rätt, som jag tykte var rätt iallafall. på det krångliga sättet, så det tog lite tid.
På lunchen gick jag al alone till Barken och tog en kebabtallrik, och jag tänker aldrig mer äta mat ute ensam, det var inte kul, det var synd om mig. Det värsta var när man fick mat i hela ansiktet och inte hade någon och skratta med, för o inte tala om när jag försökte sätta gaffeln i en pommes som visade sig vara stenhård och flög i väg all världens väg. Då saknade jag en vän. Jag fnissade lite för mig själv och skämdes lite. jag menar, det var ju inte direkt bara jag som var där, nej fullt var det.
Nu är jag trött och har ont i halsen och känner mig äcklig. Mina ögonlock faller ihop vilken sekund som helst känns det som, jag vill bara sova, men då kommer jag väl typ vakna 4 i natt.
Föresten så gjorde jag ett riktigt kap innan jag åkte hem från intersport idag, köpte 2pack björnborg trosor som från början kostade 350kr men nu var nedsatta till 245kr. Och sen eftersom jag är så bra så fick jag 30 % på det så det hela kalaset slutade på 171 pengar och 50 ören. inte illa för att vara mig.
Nu måste jag duscha, fast egentligen orkar jag inte, jag är slut som människa, jag menar det verkligen. På tok för lite sömn. jag behöver sooooooooooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0