lovely

Ja, det blev ju inte mycket med den "hemmamoffartjockiskvällen" nej istället hamnade vi hos mormor och morfar där det bjöds på mat. men jag fick iallafall godis, chips och läsk. så jag är nöjd och glad ändå.
En annan bra sak är att det vart vinst mot flen idag, 2-1 som borde varit typ 4-0 enligt min mening, men, vinst som vinst. grymt!
Nu är jag äckligt trött, funderar på o sova. men känns lite tidigt för en lördagskväll, men, jag har ju en anledning o vara trött sååå.
Imorgon ska mamma och jag fara till Norrköping, ser jag fram emot. Jag ska försöka hitta en klänning till studentkvällen och ett par skor och kanske något annat roligt. Bara för att jag vet vad jag behöver så kommer jag säkert inte hitta ett smack. Men det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0