sunnyyy day

Kom precis på mig själv att sitta och lyssna på och sjunga med till "Another winter night" det är inte okej. Jag stängde av på en gång och funderar på att sätta mig på balkongen istället, fast det ser ut som att det kommer upp lite moln? inte heller okej. en sista sak som inte heller är okej är att jag satt ute i solen i går och blev röd. Runt halsen har jag ett halsband med en bricka på. Det har jag även jag tar av det nu, fast ett vitt.  kanon (y) Fast det här känns ändå rätt okej, jag gillar att få färg. o det har redan lagt sig. färg är bra. att det ser ut som jag har en vit bikini på mig 24/7 kanske inte är någon höjdare. men det är sånt man får på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0