feel the same

Nu ligger jag i sängen med musik i öronen igen, det börjar bli någon ny kvällsrutin tror jag, inte okej!
Frågan jag har nu är vad det är för fel på vädret? Åkte till träningen som började kl. sex. Svettades trotts att jag bara hade shorts. uttryckte mig " det är ju sommarvärme idag" och det var det verkligen. solen gassade.
MEN..
en timme senare stod regnet som spön i backen. det öööste. värsta spöregnet. När jag cyklade hem från träningen var det som värst. såg inte ett smack, vattnet rann i hela ansiktet, det var hemskt.
Och nu då,
Ja nu ligger jag och helt plötsligt är helt täppt i näsan, och mina ögon rinner och svider. Tror fasiken det är pollen. så jag funderar på o försöka sova faktiskt. men först, a phone call. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0