second chance

Dagen har mest gått åt till att göra ingenting, det jag är bäst på dvs.

Åt pannkaka till middag, mycket exklusivt, fick krampont/magknip/stickningar i magen efter två pannkakor, efter två ynka pannkakor!? det är ju barnmat för mig, så jag hade knappast ätit för mycket. fick precis likadant i förrgår när jag åt köttfärssås. Frågan är om det kan vara mot mjölken/grädden? Mamma har i massa sånt i sin köttfärssås. Det vore ju för täskigt om det vore så. men frågan är också om man kan bli käsnlig mot det bara så där!? Måste kollas upp. Kanske ta mig ett stort glas mjölk o prova o se om jag får ont, hm..

Nu tänkte jag iallafall duscha och sen mysa tillbaka till soffan och kanske kolla på tråkiga vänskapsmatchen i fotboll som jag tror är tjugo i nio. Duscha ska göras iallafall, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0