tåblogg

Jag börjar skolan halv ett, himmeln är helt blå och solen lyser - Bra dag!
Ska väl göra mig iordning snart, inte för att det är speciellt bråttom med det men har inte mycket annat för mig, skönt o ta det lugnt o inte behöva stressa sönder såhär en onsdagsförmiddag, haha.
För övrigt tror jag att jag måste ringa sjukhuset och få komma upp och punktera mina jävla tånaglar, igår låg jag i säkert minst en och en halv timme och inte kunde sova för att det gjorde så jävla ont, den högra är värst, helt svart ären nu. O igårkväll när jag låg där o försökte sova så värkte det så inihelvete, pulserade, stickte och kändes som hela tån skulle sprängas vilken sekund som helst. Har punkterat dem själv förut men den här har inte blivit normal sen förra gången jag tappade nageln, den är som en stor klump. Men jag ska nog fan gå o hämta en nål nu och försöka, annars får jag nog inte på mig skorna. fast det kanske gör ännu ondare efter, men äh kan nog inte bli värre. önska mig lycka till. AJ!
majsigt inlägg ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0