Without your love I'm homeless

Så, nu har jag kollat på reprisen till talang, körslaget och spårlöst. Måste verkligen säga att såna program som spårlöst faller mig verkligen i smaken.

Nu till min helg;
Fredagskvällen spenderades som jag nämnde med Joakim, kan väl kanske inte bli så mycket bättre än så? Vaknade upp med han brevid mig på lördagsmorgonen och sedan hade jag samling vid 11.30 till fotbollen så då åkte han buss hem. Matchen förlorade vi med 1-4, trotts att vi ledde med 1-0 i halvtid. hmm, jaja. Var faktiskt jag som spelade fram till målet iallafall, helt och hållet.(förattskrytalite) får väl vara nöjd för att inte ha kört fotboll sen juli/augusti. Fick även en riktig smäll (en knytnäve) rakt på min nos, på näsbenet. det var inte skönt och gör faktiskt ont fortfarande, usch. men den är nog hel iallafall som tur är. Direkt efter den regniga matchen var det bara att sätta sig i bilen och skynda upp till nyhemshallen där vi skulle spela match mot kvbs, som faktiskt blev mycket roligare än jag trodde. Vi ledde även den matchen i halvtid men förlorade, dom kan nog ha   lite   bättre   kondition   och   vara   lite   starkare   än   oss, kanske?

åkte hem och åt mat, det behövdes vill jag lova, ätit 2 mackor, druckit lite youghurt och spelat 2 matcher. Det funkar inte för emma, jag var dööööhungrig och kastade i mig mat. Åkte till, ja lagfesten eller vad man vill kalla det sen som var i våran källare hos mamma. Var där ett tag och satt och kollade på alla som åt pizza och kände mig faktiskt allmänt duktig för att jag inte åt. Var jättetrött efter dagen så var vara där ett tag, till 9 när carro skulle gå. Då gick jag upp till mamma och satt där och pratade lite med henne, peter och peter som satt där och trodde dom var trevliga. Jodå, dom var faktiskt trevliga.
Resten av kvällen var jag med J hos far. Trött var bara mitt förnamn.
Vaknade även imorse och hade väldigt ont i nacken, kan inte kolla så mycket åt höger. Men vad gör det, det kanske iallafall händer roligare saker på vänstersidan? hm, vet inte vad jag menar, jag är nog faktiskt fortfarande trött och den här dagen ska spenderas vid datorn och tv;n. Andra avenyn ikväll, inte missa!

Tackochhej helgen, imorgon börjar skolan igen och jag känner mig trött, frusen och seg och vill bara vara hemma. Det skulle verkligen vara toppen om jag hade feber nu, fast.. när man väl har det vill man inte ha det, hm svårt det där. Nu ska jag fortsätta kolla resor, hoppas på bokning idag.
puss /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0