-

Jag har vart på fotbollsträning idag, duktigt. Jag har varit lat senaste tiden och det är illa illa och åter illa. Men idag så tog jag mig i kragen och åkte ut till fina marmorbyn för lite träning, och svettigt vart det.

Imorgon får jag träffa joakim hoppas jag :) utifall någon är intresserad. Det ska iallafall bli skönt och träffa honom.
På lördag blir det partyyy, kanske lite partyyy imorgon innan J kommer hem, men antagligen inte, ska nog återigen ta mig i kragen , men då för att åka till jobbet för att göra min sista dag. Jobba lördag -tack men, nejtack!
Så imorgon blir det väl och gå där och tjäna ihop lite till mooneyy, för inte finns det mycket jag kan göra imorgon? om jag inte får något stort projekt. typ.. städa hela lagret? det vore iofs rätt skönt, tiden går så långsamt när det inte finns något och göra. Nog pratat om det,
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0