-

Skola idag, var väl helt okej tycker jag. schemat är bättre nu än mitt första intryck av det. Fredagarna tackar man ju inte nej till, börjar 12.25 och slutar 14.20 eller något sånt. skapligt degigt och skönt. Sen finns det två grejor som är riktigt dåliga och endel andra konstiga raster mitt på dagen och att man går varanan lektion på linden och varanan på gamla city, men det får man väl ta.

Inte gjort någonting sen jag kom hem i stort sett, njutit av mer ledighet kanske? :) Gått en sväng och förbi sis och kollat hennes nya lägenhet också, trodde nog hon skulle ha lite bättre ordning nu, var ändå ett tag sen hon flyttade dit men det blir nog fint. Och mitt sug efter att flytta till en egen mysig lägenhet vart ännu större. men jag får inte för mamma, hon har så tråkigt när jag inte är hemma och säger att då kanske hon måste flytta hem till sin mamma. och hur bra vore det? haha, nej jag får nog bo kvar här ett tag till, jag gillar ju min mamma så det får väl gå!

Jag vill åka och shoppa i helgen, behöver allt känner jag. men som vanligt när man vet vad man ska ha så hittar man väl inget men, ja. följ meed?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0