-

Vaknade upp bortåt 10 idag kanske? Somnade inte förens 2-halv3 inatt tror jag inte, vet inte vad jag gjorde. förutom o kolla sally då, haha.

Kände att allt var dystert och trist så jag drog med mamma, någonstans. vi visste inte vart vi skulle så åkte mot norrköping men kom sen på att vi skulle till linköping och ikea istället, gick i lite affärer och sen sprang vi igenom ikea och slängde i oss mat, barnpotion, 17kr. haha Fick reda på att Joakim skulle spela match i malmslätt så dit åkte vi och kollade, dom vann med 5-0. Dm final tror jag det var tillochmed. Fick iallafall se honom en liten stund :( Nu måste han komma hem nästa helg, annars gräver jag ner mig.
jag är käääääär!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0