-

Gårdagen var bra. punkt

Nu ska vi impulsåka till norrköping fick jag höra, maxi blir det nog, sånt gillas. speciellt när det åks för min skull (: Haha, behöver lite till rhodos, och bara för att jag behöver det så kommer jag inte hitta någonting alls. Det jag behöver mest är en till bikini, som jag antagligen inte kommer hitta, men man kan ju kolla iallafall. och sen vill jag ha ett par sköna shorts eller nått, o ha till stranden. fick visserligen ett par shorts av mamma igår när hon kom hem, badshorts, ganska korta. men jag vill ha ett par mjuuuuka också, :) Kommer jag säkert inte heller hitta. haha så jag kommer väl hem sen och äger lika mycket saker som nu, haha.
Ikväll är det utebio i stadsparken, vet inte om jag är så sugen på det längre, hörde jag regn och rusk? usch ,gillas inte. Så blir kanske hemmakväll istället, vilket skulle vara bra eftersom jag jobbar 10-18.15 eller något liknande imorgon :( peuu. Jobb tisdag, fredag och lördag också. lördag borde jag få vara ledig tycker jag, packapackapacka.

Nu vet jag snart inte vad jag pratar om längre så nu tänker jag säga att vi ska åka.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0