Du får inte vandra på min väg

Mamma tyckte jag skulle komma upp och göra henne sällskap på fritids, det var väl ingen som ville leka med henne. haha stackarn, hon satt där själv. dom 4 barnen som var där var ute :P Men efterssom jag inte är så snabb och effektiv så orkar jag inte skynda mig, Det är ju lov? tror hon slutar 3 också, och jag är inte färdig. kanske ska ge upp hoppet om att jag kommer hinna? hm,

Jaja, när hon slutar ska vi iallafall åka och kolla på lägenheten, kan ju vara kul och se den innan man flyttar.

Ikväll föresten ska jag åka till valla och spela någon träningsmatch med gropptorp, Ja jag har svårt och säga nej! fan, jag vill inte.

Nej, nu ska jag göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0