-

Äta så man nästan spyr, det är väl så det ska vara när man fyller år? kanske, eller så har jag missuppfattat det där.
Dagen har iallafall varit bra, ska inte klaga. Imorgon ska jag ner till min far för att sitta där och ha tråkigt, vet inte ens om alla familjer i släkten där kommer, tror inte det. men dom borde det, jag behöver ju pengar. När dom inte brukar komma så brukar man inte heller få någonting, sorgligt nog. Får visserligen bara en litenliten peng av varje familj, men tillsammans blir det ju iallafall något, bättre än inget.

Vetitusiken vad som händer nu, orkar inte sova riktigt än. Inget kul o vakna jättetidigt som är lätt hänt för mig, kan jag iochförsig göra även jag somnar sent och då är det ännu värre, då är man som en zombie hela dagen. Även jag vaknar ibland och verkligen känner mig helt dyngtrött och seg så kan jag vissa gånger inte somna om? det är lite konstigt tycker jag, speciellt såhär när det är lov. Jag brukar komma in i att jag har sovmorgonar bort i Augusti där någon gång, hoppas att det blir tidigare iår. Jag menar, den 25 augusti är det inget mer ledigt. Men nu bill jag inte tänka på det, för nu är det sommarlov.

Blir nog inget mer skrivande så Godnatt, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0