fredagfredag

Det blev bio igår, valde mellan det och att hyra film. stog länge och velade men blev till slut bio. Det var vi och 50 +are kan jag ju säga, men ja. jag satt och frös och var nära att somna ungefär 517 ggr, men det är väl så det ska vara?

Idag har det inte hänt så mycket, joakim åkte vid 1 ungefär och sen efter det har jag dammsugit hela huset :) duktig emma! Mamma ligger i soffan och är megamassa sjuk, så då tänkte jag att jag kunde vara lite snäll och göra någon nytta, plockade även ordning lite på mitt rum, det behövdes vill jag lova.
Ska snart duscha och sedan ringa min far och höra när han slutar för dagen, ska vara där den här helgen. Får se vad som händer ikväll, endera blir det väl att bara sitta hemma och ta det lugnt. Eller vara med J? får väl se hur det blir med den saken.

Nej, nu ska jag nog duscha eller kanske äta nånting, sen plocka ihop lite saker och ringa till far.
Puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0