I believe

Var hemma vid 1 idag, skönt!
Sen har jag suttit här och häckat, väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka upp till intersport eller något och kolla på benskydd, mina är antika och har ingen resår kvar, suucks.

Senare idag vet jag inte vad jag ska göra, skriva lite på svenskagrejen är ett måste, tyvärr. Sen blir det nog tv, är ju faktiskt frusna män söker kärlek, inte missa. Speciellt inte du Caroline Myrdal, KOM IHÅG KOM IHÅG! Även Andra Avenyn, INTE MISSSAAAA!  Men det får nog bli att jag kollar på det vid 10 istället, det är samtidigt.
Vilken planerare jag är, duktig emma.

Nu ska jag sjunga vidare,
talang för sång? nej inte direkt.
men vad gör det? haha
PUSSSSSSSSSS /E

Kommentarer
Postat av: Eric

fan va softa dagar ni verkar ha på handel...
annat mot Sam. xD

2008-05-07 @ 17:44:44
URL: http://ericthegreat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0