walk

Har varit ute och gått med mamma, det var riktigt skönt. vi gick ganska långt tror jag också, braemma!
Efter det blev det grötätande, gottgott. Sen hamnade jag här, framför datorn.

På fredag blir det Rix Fm med Ludde, Carro och kanske Evelina? det blir super, Ludwig längtar, undra varför.
Och det som är ännu mer super är att jag åker till J och blir kvar där hela helgen om min match är sent på söndag, ih.
Kanske blir lite shopping med Ludde och carro på onsdag också, mycket planer nu.

Måste försöka läsa lite i naturkunskapsboken, vilket jag inte alls har någon lust med. Kanske blir när jag går och lägger mig, är fotboll på tv snart också.
Nae, pussen

Kommentarer
Postat av: annaaa

hej! kan man hänga på o vara lite social på fredag (A) känner för att träffa dig o carro (A) säg va di/ni tycker:) ha dte fint du kan ju skicka ett sms eller så om det funkar, 0765524362. ja vet inte av ja ska säga.. kanske är konstigt att ja frågar men nu har ja iaf frågat. <3

2008-05-27 @ 19:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0