The sound of your voice, baby

Direkt efter praktiken igår köpte jag skor, åkte hem, mötte mamma i dörren och åkte till norrköping. Köpte en jacka, mössa och en lång mysig tröja. Blev inte den jackan jag ville ha, för den fanns som minst i 38. Den jag köpte nu är det 34 på, den jag hade förra året är det 38 på? haha o ändå känner jag mig dubbelt så tjock nu, jaja.

Åkte till fader efter norrköping igår, där är jag nu med. Har varit till norrköping en sväng idag med, dom skulle klippa sig. sen gick vi och kollade lite, Claes Ohlsson b.la. mycket intressant. och sen åt vi.

Nu ska jag snart åka till mamma och försöka hitta något annat att ha på mig än mjukisar, ska till malin på middag/fest? hm, ja. Det blir nog bra! Hade även tänkt sova hos mamma inatt, men nu ringde hon nyss och sa att hon tänkte åka till örebro, får väl se vart jag sover, så himla långt o ta sig ner hit efter. Har jag tur kommer älskade och kidnappar mig och tar mig med hem till honom. Men det tror jag inte han gör. men det blir som det blir och nu vet jag snart inte vad jag pratar om längre. Puss och pisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0