14.25

Mamma och P var ju som sagt i stockholm i helgen och sen nu åkte dom direkt till Eskilstuna för att kolla på handboll, guif- lindeskolan svamlade hon att det var? men man vet aldrig med henne. Dom tyckte jag skulle ta ett tåg till eskilstuna och sen skulle dom hämta mig på station och sen kolla på matchen, men jag sa att jag inte orkade, vilket jag nu ångrar.. Jag har ju tråkigt, så varför skulle jag inte kunna sitta på ett tåg 50 minuter och sen kolla på handboll för att ha någonting att göra? Men dum som jag är så, ja jag får skylla mig själv. Och så synd är det inte om mig, för jag skulle nog iallafall inte orkat gjort mig iordning och sen har jag inga kläder här, så.. jag lever.


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Haha neej då :) Sportlife kommer säkert dit med snart ska du se! Tränar du? Eller föreste. hur gammal är du?

2009-02-15 @ 15:01:29
URL: http://www.hannahborg.blogg.s
Postat av: sara

haha joo :)



fin bild :D

2009-02-15 @ 15:53:05
URL: http://saraotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0