21.53

Har tagit mig hem till mamma nu, eller det var ett tag sen, men iallafall.
Dagen har varit väldigt lugn, jag har i stort sett inte gjort ett skit. Förutom att äta och spela wii och få upp fler nivåer så nu har jag åkt snowboard också (A)

Annars då, lov nu. I hela 7 dagar, men jag känner att lovet kommer försvinna i alla världens fart. Har en del att se fram emot faktiskt. Vara med joakim en heldel hoppas jag, dock är jag inte med honom nu? :(, spökbacken med anna, träna, Middag/partey hos evelut, antagligen romme någon dag och kanske ännu massa mer saker. Egentligen skulle jag vilja vara i en solig skidbacke hela lovet, men jag tycker mitt sportlov ser ganska sportigt ut ändå?

Det är inte bra med så här lugna dagar känner jag, jag är trött. Klockan är 10 i 10 och jag är ledig imorgon? haha, lägger jag mig nu så vaknar jag väl 7 imorgonbitti, vilket jag säkert gör ändå, vet inte vad det blivit med mig. Jag vaknar, mig trött men kan verkligen inte somna om? det är så frustrerande så hälften vore nog. Så ligger man där ett tag, sen behöver man gå upp på toa och sen är det bara och fetingglömma att Emma ska kunna somna om.

Nej nu känner jag mig deppig, mitt huvud bara snurrar på tankar.
Ska nog vira in mig i mitt täcke och kolla på gossip girl, ja så får det bli! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0