gott nytt år

Glömde bort och skriva igår innan jag gick till syster, glömde helt enkelt bort det. och var lite småstressad sådär.

Iallafall, jag och carro var hos sofie och åt lite med henne och hennes kompis. Trerätters, fast vi åt bara två, haha aja. Sen gick vi en lång och jobbig väg till norr, där evelina och 4 till var. var bara där en kortkort stund sen bar det av ut i kylan och så gick vi till malin, där det var massa folk och vi fick höra att vi skulle bli utslängda? haha kul. men så var det inte iallafall, vi fick vara kvar för malin. Sen kvart över 11 kanske brjade vi våran vandring ner på stan, tog ett bra tag och komma ner dit. men var iallafall där klockan 12 och någon minut innan fick jag syn på min älskling. och jag fick mina nyårspussar, myyysss!

Var på stan ett tag, och höll på att frysa ihjäl till och från. Men träffade mycket trevligt folk igår iallafall, och det är ju kul.
Gick hem för att det var så j*vla kallt, Joakim var med mig :)) Var hemma halv 2 kanske, så vi var inte ute så sent ändå, för o vara nyår. Men är det sån där kyla så dör man ju!

Väntar på maten nu, ska bli gott.

Iallafall, GOTT NYTT ÅR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0