pampampam

Var nyss uppe och åt lite god mat här, och nu är jag tillbaka vid min kära dator.
Joakim är fortfarande iväg, vet aldrig hur länge han är borta.
Trettondagen idag, eller är det imorgon? Jag har inte så bra koll känner jag.

Schemat för vårterminen hade kommit upp, och som det ser ut så har vi ingen lunch på måndagar? haha okej, hur tänker man då? fast iochförsig så  har väl de där lärarna aldrig tänkt speciellt mycket. Men såg att dom har en liten hjärna iallafall, vi ska läsa någon ny kurs och den har dom lagt innan mentorstiden så vi slipper sitta och vänta i 1 h och 10 miniuter på den. duktiga, jag blir imponerad. haha

måste fortsätta kolla på gossip girl och det är nuuuuuuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0