You were miles away

Jag är så himla dålig på att ta och lägga in bilder, speciellt på att lägga in på datorn. Tar mig liksom inte för och göra det även jag ibland kan sitta här och fundera på vad jag ska göra, skärpning emma.

Här kommer några bilder;



Nyår, i stortsett enda bilden jag tog?


Försök till någon slags pose?
Och nej, jag håller inte andan.


Promenad idag.


Min älskling.


Julafton.


Nu ska jag fortsätta kolla på handbollen på tv, sverige-tunisien tror jag? sverige leder, vilket är bra. Vet inte riktigt vad det är för match men mamma snackade om att det var något inför VM? hm, jaja..

Sen blir det att försöka, ja försöka sova tidigt för att sen kunna gå upp 7 och sen gå ner till duveholm och ha idrott 8.25. Och nej, jag kommer nog inte kunna gå upp 7, men det är värt ett försök. Jag älskar att snooooooza!
Ha en trevlig skoldag alla som börjar imorgon, jag ska göra ett försök =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0