23.04

Hittade min gamla dåliga kamera förut, med dålig menar hag inte lite halvdålig utan verkligen uurkass. Iallafall så höll jag på ett bra tag med att försöka starta den med alla möjliga batterier, ingenting funkade, stendöd var den. Nu iallafall fick jag igång den för en stund sen. Och jag tror jag ångrar det.. Vad tänkte jag när jag poosade år 2004 egentligen? Tror fan inte jag tänkte. och helt ärligt så är det så allvarligt att jag faktiskt mår dåligt över att se endel kort. Mina ögon är snea, min hy är sämre än nu (=katastrof), min lugg ser flottig ut, mina fräknar ser ut som..jag vet ine vad. och jaa.. behöver jag säga mer? Vet inte riktigt om jag törs dela med mig av dem bilderna, synen på mig skulle nog ändras en hel del.. hehe
Hm, får se.. några bilder bjussar jag på iallafall.




Bulgarien -07, och jaa. Jag skäms för o säga det, men det är faktiskt jag som smälter ihop med sanden.



Ja, jag gillade Bulgarien.



Malin und me, haha snygga



Bal i 9an



Avslutning i 9an, glamorous.

Nej, någon av de hemska poosebilderna blir det inte nu. Kanske aldrig.
Nu måste jag försöka sova, praktik imorgon och jag känner mig nästan som att jag håller på och bli sjuk? men nej det tänker jag allt inte tillåta, det har jag inte tid med. Kommentarer och grejer fixar jag imorgon, måste försöka sova, Puss

Godnatt


Kommentarer
Postat av: caroline

och nej jag är inte gravid..! haha

2009-01-26 @ 06:26:16
URL: http://ccaarolines.blogg.se/
Postat av: karro

Tack så mycket! & det borde vara olagligt att lägga upp utlandsbilder när det är vinter här, fyfan vad jag blir avundssjuk! :)

2009-01-26 @ 07:39:14
URL: http://karrrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0