08.26

Godmorgon,
Vaknade även jag känner mig dödstrött idag med, hrm.. Men det är bra. har en del och stå i såhär innan vi ska åka till eskilstuna på UF-mässan.

Ska snart ta en dusch tänkte jag och sen hitta någon gammal trasa att ha på mig. Tror även att jag dissar tjocka vinterjackan idag, går emot kylan. Eftersom vi ska gå inne hela dagen så känns det som att det kan bli väldigt varm med tjockjackan. Fast om det blir tråkigt på mässan, vilket det antagligen blir efter någon timme så kan man ju alltid gå ner på stan? eheee, Buuuuus. PÅ?

Nej, duschen får det bli då, sen kanske byta minneskort i telefonen som jag fick igång igår, den funkar ibland. Men minneskortet finns liksom inte? eller det finns men det ser ut i telefonen som att det inte finns.

(och ja, lat som jag är så har jag ännu inte orkat svara på kommentarer. Jag är helt enkelt ingen bra bloggare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0