-

Min blogg har blivit lam, men ingen bryr sig iallafall. nej precis.
I Torsdags var det klassfest följt av harry's, fint de. Igår va det en sväng till mormor&morfar och inte mycket mer än så. Idag är det påskafton och det betyder att vi ska till mormor&morfar idag med o äta påskmat o grejer. Det blir nog bra. Tror vi går ner på eftermiddagen redan o tar en fika. Kanske en fika ute på deras altan!? galet nice väder idag. O enligt morfar så är det typ 30 grader i solen där, så det är ju värt o prova.. Jag tar med mig bikinin. eller kanske inte.. Men fint väder är det iallafall dagen till ära.
Nu har jag precis ätit frukost och tror att jag ska ta phonen, dra på musik i öronen och gå ut på en promenad. Låter skönt.. så får det nog bli.
Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0