How I feel

Om man behöver ta en alvedon för värk i stortårna, då äre fan illa. Men fyfasiken vad ont det gör, det bara värker, pulserar och bränner så jag tror jag börjar gråta.. precis där sprang jag ifrån datorn och tröck i mig en värktablett.
Imorgon börjar vi 10 och morgondagen blir en lång dag då jag ska göra provet på eftermiddagen då vi egentligen har historialektion men aldrig har det för att tiden helt enkelt suger. Men det lär nog inte ta så många minuter för mig och skriva vad jag kan så så lång blir nog inte dagen ändå =)
Nu tänkte jag nog gå och lägga mig och hoppas på att värktabletten hjälper snart, kolla lite på tv och somna, jag är trött! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0