-

Gårkvällen var väldigt trevlig tycker jag.
Sen att alla torrbollar åkte hem det är en annan sak. Ludwig och jag var dem enda som pallade trycket. Vilka jävla krigare alltså! kvällen slutade med att min mobil gick sönder, kul att den höll i 5 dagar iallafall, hehe. Den låste sig, vart helsvart med ett vitt äpple på, gick inte o stänga av eller trycka någonstans, helskumt. Så det slutade med att jag hamnade i Vingåker, haha. o nu har mobilen laddat ur och jag laddar upp den igen och nu funkar den som vanligt verkar det som, vilken jääääla tur!
Eftersom jag ville hem och ladda telefonen och inte hade några kläder med mig tog jag bussen hem vid två, vet inte om jag ska åka tillbaka sen kanske? det får tiden utvisa.
nu vill jag ha mat, och det får jag snart, hoppas jag!
pussipiski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0