Lycckkaa

Tycker allt tjat om bröllopet har varit jäkligt jobbigt om jag ska vara ärlig. Tänkte inte ägna en minut åt det först. MEEEEEN, jag fastnade, kollat sen 3 till nu. Vad hände Emma? ceremonin var fin, jag blev rörd, och nu har jag bestämt mig, JAG SKA GIFTA MIG!!! Med vem är oklart, kanske får sätta ut en annons i tidningen eller något? det visar sig. Men gifta mig tänker jag-. det är fint! Dem såg så lyckliga ut. Så lycklig skulle man vara va. Vore något..

Vad som händer nu är oklart. Spelade match igårkväll och slog i huvudet, gjorde jävligt ont då. Gör fortfarande ont. farlig huvudvärk alltså. Lätt hjärnskakning? ingen som vet, men jag skulle kunna tänka mig det kanske. Kanske blir sittandes här hela kvällen, kolla lite mer från brölloppet, middag osv. men hur intressant låter det? Nej precis.

Föresten, Jag vill ta studenten igen, IIIGEEEENNNN!
Tror det var den lyckligaste dagen i mitt liv. LYCKLIG var jag iallafall..




Kommentarer
Postat av: Trees

hej:D ja hammersmith/richmond är jättebra omården! Säkrert;) och fint vid the river! jag bodde i kingston, rätt nära richmond när jag var aupair där=) nu ska jag jobba vanligt tänkte jag! men vi får ju lätt ses då när du dyker upp i höst!?

2010-06-21 @ 23:22:06
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0