sleeping beauty

Sällan man är såhär trött alltså, sjukt.
Jag tror fasiken att jag ska lägga mig snart, det vore så galet äckligt skönt, fast då kommer jag vakna typ 3 i natt. Eftersom jag fått nått fel i huvudet och inte kan sova nu för tiden. Imorse vaknade jag 6!? klockan 6 liksom, när jag började vid 10. O inte somnade jag speciellt tidigt heller. Man undrar ju.. Förra veckan kände min kropp för o vakna halv 7 både måndag tisdag och onsdag, när jag kunde sovit hur-länge-jag-ville !? Jag är äckligt trött men kan inte somna om. doktorn, vad är fel på mig? Därav går jag även runt o ser ut som en zombie dag in o dag ut nu för tiden. Men det är bara o gilla läget, eller ogilla.
Eftersom jag säkerligen somnar sittande snart så säger jag God Natt!  Snälla någon, ge mig minst 8 timmars sömn i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0