checkk

Okej, jag har fått färdigt en uppgift idag iallafall, är verkligen inte nöjd men orkar inte. Har ingen energi kvar.
Imorgon måste jag försöka få färdigt allt som jag har kvar. Innan fredag måste allt vara inne. Det jobbiga är att det är en hel del på min to do lista. 1 till stor uppgift som måste bli färdigt imorgon. två stora uppgifter i svenska (måste hinna se tre dåliga filmer och skriva en recension och ett brev, aaaaah) och även en liten uppgift där. I historia har jag uppgifter för ett helt år att göra egentligen, men nej, hinner jag ska jag försöka göra en uppgift. MÅSTE HINNA!.
Sen då, det är nog fan inget mer sen.. Men med tanke på att det här ska hinnas göra imorgon.. så är det endel. På torsdag är det lärarmiddag och på fredag är det så jävla mycket mösspåtagning och mösspåtagningsfest och då ska jag vara FRI, F  R  I  I  I  !!  !! ! ! ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0