don't leave me alone

Ja, det blev jag som fick åka upp till nyhemshallen för städning. men gjorde det nått? nej verkligen inte. hade fått att Elin och jag skulle städa mellan 13.00 - 15.00 men så ringde Ove och sa att vi kunde komma upp när vi ville. så till 10 i 12 bestämde vi att vi skulle vara där, och jaa.. vid 10 över 12 var vi färdiga. Lagom jobbigt pass sådär, trodde vi skulle städa allting men skulle tydligen bara grovstäda toaletterna (tömma papperskorgar typ) så vi gick ett varv, det fanns typ hundra toaletter, kanske tio som det behövdes byta påse i, mycket skönt jobb. Sen gick Elin tillbaka och tvättade en spegel också, och jag pratade lite med ove och kommer-inte-ihåg-vad-han-heter om herrmatchen igår, som dom förlorade efter fulltid, 2 förlängnigar och sedan efter straffar. och därmed får dom inte heller gå upp i div.2 utan stanna kvar i 3an.

Åkte ner till duveholmshallen nästan direkt efter för att kolla på 95tjejerna som tagit sig till semifinal mot NKIK. Där dom tyvärr förlorade men dom är söta iallafall, haha.
Sitter och kollar på fotboll nu, womens cup, semifinal mellan Umeå - Lyon. Väntar på att klockan ska bli fem då det är handboll på tv. Kvartsfinal 5 mellan Hammarby - Guif.
mycket sport idag, så det ska vara.

Nu ska jag gå och ta på mig dom mysigaste mysbyxorna jag kan hitta och ta vara på sista helgdagen, för imorgon börjar skolan igen och det är en ny skolvecka framför mig, det ser jag inte fram emot. Men veckan blir nog lugn hoppas jag, hoppas kan man alltid.
Igår föresten fick vi reda på att våra tränare ska sluta, vilket jag ioförsig redan hade börjat ana men ändå, nu har dom sagt det till oss iallafall och vi ska träna i 2 veckor till och sedan blir det uppehåll. Nu vill jag bara veta hur det blir nästa säsong, skulle vara så skönt att veta nu och börja köra riktig förssäsongsträning redan snart det här året. blev verkligen inte så förra. Och nu ska vi ju till Åhus och spela cup i Juli, så gäller att det finns lite kondition hos oss alla. Fast iochförsig så är det ju inte handbollen vi åker ner för? haha skömtosido.

skriver nog sen,
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0