Emo L

Kom hem för ett tag sen, matchen blev lika. 21-21. Maja, våran målvakt stukade foten 15 minuter innan matchstart så det blev väl lite ofokuserat men det spelar ingen roll, vi är iallafall säkra våran plats kvar i 3:an.

Jag mår illa som en gnu och är trött som en val och ska iväg och jobba på handbollscupdiscot 20.30-23.30 ;/ inte direkt vad jag vill nu, vill bara lägga mig och dra täcket över huvudet och vakna om.. 2 år, eller nått. usch, fy och blä. kommer inte orka jobba imorgon också, tänkte ringa och höra med far om han kan vara snäll och ta det, får verkligen hoppas på det, jag behöver en ledig dag.

Nej, nu blir det vila för att överhuvudtaget kunna ta sig ner till hallen.
Puss
/e

Kommentarer
Postat av: maja

jag är bääääst...

2008-04-06 @ 11:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0