freeedag,

helg nu, och det känns så himla skönt. Skoldagen idag gick ganska snabbt tror jag, fredagar är ju trotts allt den längsta och jobbigaste dagen för oss, vilken inte är så kul.

Hade bad sista lektionen (till kvart i 4) simmade lite vanligt, körde staffet och tränade på livräddning, och fick göra testet. och alla gjorde det tror jag. skulle simma bort, ta upp en docka från botten och sen simma med en livs levande människa tillbaka under 2 minuter!
Jag bärgade carro tillbaka, det tog hundra år för mig, kom ingenstans, haha. fick 1.55! fick nog sämst av alla, men vadå jag klarade det ju och caroline är på fötterna, tro det eller ej.

Är själv hela helgen då mamma har åkt ner till i en kompis i . hm, kan det vara hunnebostrand kanske? ja, neråt iallafall. Så nu sitter jag här, utsvulten och superhungrig. Men blir nog rätt skönt att vara själv ändå, kanske. har saker att göra hela helgen, lite synd.

Nu ska jag cykla iväg till ica och köpa nånting att stoppa i mig innan jag dör av svält, och ladda upp med lite onyttigheter inför min myskväll :)
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0