grillat = sommar

Det där var godare än godast vill jag lova, smarrigt grillat kött, pommes och bearnaise. onyttigt och gott.

Ska faktiskt spela fotbollsmatch imorgon. Fick ett övertalande samtal och tillslut tänkte jag, ja varför inte egentligen? så jag ska alltså spela imorgon mot något sthlm's lag tror jag hrm, har inte tränat fotboll sen..jaa juli/augusti förra året kanske? det låter ljust tycker jag, men det går som det går. Ingen borde ha några förhoppningar på mig, hoppas jag inte iallafall. Den matchen är vid 1 och halv 3 är det samling till handbollen, det ser ut och bli kämpigt, men får väl komma en kvart/halvtimme sent, är ju redan uppvärmd så det ska nog gå. Handbollsmatchen är mot kvbs (Katrineholm Värmbols Bandy Sektion, kanske?) sen efter det skulle det väl kanske vara mat och fest och grejer, men det är nog ingenting jag blir med på, kanske en stund.

Joakim kommer till mig ikväll, det är lycka lycka lycka.
Sooooom jag har längtat. Förhoppningsvis blir det mys
med honom hela helgen, om Emma får bestämma.
Och vetni? det får hon alltid :) Nejdå.

Jag väntar på att det ska dyka upp någonting bra på tv,
om jag inte minns helt fel så är det "talang" vid åtta?
Det kanske man skulle se i väntan på att J kommer.
Då kanske det blir en film? återstår att se.

Jag är trött och glad, så nu ska jag.. sova!
Godnatt,
/E

Kommentarer
Postat av: caroline

sällskaaaap

2008-04-11 @ 23:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0